FAQ - najczęściej zadawane pyTANIA

1. Jak przygotować pliki do druku?

Nasze wytyczne:
pobierz
download

2. Jak mogę przesłać pliki do druku?

Pliki można przesłać mailem, ewentualnie dostarczyć na nośniku danych do naszej firmy.
Małe pliki (do 20 MB) można wysłać na adres konsultanta.
Większe pliki można wysłać korzystając ze strony www.wetransfer.com (dla plików do 2 GB).

3. Czy zamówienie mogę złożyć telefonicznie?

Niestety nie. Zamówienia przyjmowane są tylko mailem lub na miejscu.

4. Jakie są etapy realizacji mojego zamówienia?
  • zlecenie zamówienia przez Klienta
  • potwierdzenie zamówienia przez drukarnię wraz z wyceną lub wytyczne do poprawy zamówienia
  • akceptacja Klienta (podpis lub e-mail)
  • druk
  • konfekcjonowanie
  • odbiór osobisty lub dostawa
5. W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać na miejscu.
Dostępna jest również dostawa przez kuriera, paczkomat lub z wykorzystaniem naszego transportu.

6. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać przy ul. Studziennej 14 w Poznaniu, od pon.-pt.: 7.00-15.30. W przypadku innych godzin odbioru prosimy o kontakt telefoniczny.

7. Sposoby zawijania